燃料漏れ探求

燃料漏れ原因究明の為に燃料ポンプの取り付け部の蓋を外しました。

燃料ホース取り付け部の金具に接着剤らしきものが付着しています。

耐ガソリン性ではない接着剤らしく,溶けています。

ホース取り付け部にも黒い粘着性の物質が付着しています。

Oリングは正常のようです。

タンク内部部品は劣化により割れています。

90°ずらして使っていない取り付け部を使用して,なんと機能するようにしました。

 

エンジンを始動して燃料ホース部の漏れを確認しましたが、漏れてはいないようです。

燃料を足して、他の部分からの漏れが無いか確認します。

 

エンジン始動に際して、運転席側5/6番のプラグホールがオイルで溢れている状態を清掃しました。根本的な解決にはずれているガスケットを交換しなければなりません。

 

エンジンを始動すると白煙を大量に吹きましたが、序除に無色になりました。

まだ多少ボコボコと音がします。

Removed the lid of a fuel pump mounting for investigating the cause fuel leakage.

Are adhered like a fuel hose bonded to the mounting brackets.

This bond can not stand to gasoline.

And the black sticky substance that adheres to the hose attachment.

O-ring is properly functioning.

Parts inside the tank is cracked due to deterioration.

Using the unused mounting shifted 90 °, what is now functional.


I checked for leaks in the fuel hose to start the engine, it does not seem to leak.



When starting the engine was flooded with oil while cleaning the plug hole No. 5 / 6 driver's side. This is not a fundamental solution is. The gasket must be replaced.


That blew a lot of white smoke when starting the engine, became colorless removal order.

燃料タンクの折れ曲がった部分に亀裂があり,燃料が漏れています。

燃料タンクは死にました。